Portfolio

Bio

Absolwentka klasy altówki Zespołu Szkół Muzycznych im. Oskara Kolberga w Radomiu. Swoje umiejętności wokalne kształciła pod okiem dr Moniki Świostek w latach 2013-2015 . W 2019 roku ukończyła Wydział Wokalno-Aktorski Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy w klasie dr Anity Urban- Wieczorek. Trzykrotnie otrzymała stypendium rektora macierzystej uczelni dla najlepszych studentów. Swoją edukację muzyczną kontynuowała na Uniwersytecie Muzycznym im. Fryderyka Chopina w klasie prof. Izabeli Kłosińskiej, gdzie w 2021 roku otrzymała dyplom z wyróżnieniem. Należy do Akademii Operowej- Programu Kształcenia Młodych Talentów. Zadebiutowała jako Mercedes w koncertowej wersji opery Carmen G. Bizeta na deskach Filharmonii Pomorskiej im. I. J. Paderewskiego w Bydgoszczy pod batutą Kai Bumanna (2019). Współpracowała także z Polską Orkiestrą Sinfonia Iventus (2021). Jest laureatką II nagrody w I Międzynarodowym Konkursie i Festiwalu Wokalnym im. Moniki Swarowskiej- Walawskiej (2021). Otrzymała tam także Nagrodę Specjalną za najlepsze wykonanie utworu z repertuaru Moniki Swarowskiej- Walawskiej. Zdobyła I miejsce w kategorii absolwentów w II edycji Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Prof. Haliny Słonickiej w Suwałkach, Nagrodę dla najlepszego głosu żeńskiego, a także Nagrodę Specjalną w postaci recitalu w Operze i Filharmonii Podlaskiej (2021). Jest laureatką I Nagrody w VII Ogólnopolskim Konkursie Wokalnym w Drezdenku (2021), gdzie zdobyła także Nagrodę Specjalną za najlepsze wykonanie pieśni polskiej oraz Nagrodę Specjalną w formie recitalu w ramach Letnich Spotkań Kameralnych. Występowała podczas Gali Operowej Operowego Forum Młodych w Bydgoszczy (2019). Brała udział w inscenizacjach dzieł Stanisława Moniuszki: „Flis” (2017) oraz „Straszny dwór”(2018) w ramach Festiwalu Muzyki i Sztuki Krajów Bałtyckich „Probaltica”. Uczestniczyła także w studenckich projektach operowych, m.in. wcielając się w postać Małgorzaty w operetce „Nowy Don Kiszot Czyli Sto Szaleństw” autorstwa Stanisława Moniuszki czy Dorabelli w operze „Cosi fan tutte” W. A. Mozarta. Koncertowała w Niemczech, we Włoszech oraz Hiszpanii. Swoje umiejętności wokalne doskonaliła na kursach mistrzowskich pod kierunkiem Marcina Kozieła, Federico Bardazziego, Moniki Walerowicz, Rafała Majznera.

P. Mascagni- Rycerskość wieśniacza (Santuzza), J. Massenet- Werther (Charlotta), P.I.Czajkowski- Dziewica orleańska (Joanna), G.Donizetti- La favorita (Leonora), W. A. Mozart- Cosi fan tutte (Dorabella), C. Saint-Seans- Samson i Dalila (Dalila), pieśni z repertuaru Franciszka Maklakiewicza, Franza Schuberta, Felixa Mendelssohna, Roberta Schumanna, Ignacego Jana Paderewskiego.