Marta Gardolińska laureatką nagrody Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego 2024 w kategorii Muzyka
2 grudnia 2024 r.
Więcej >
25 listopada 2024 r.
Więcej >
19 listopada 2024 r.
Więcej >
15 listopada 2024 r.
Więcej >
18 lipca 2024 r.
Więcej >
17 lipca 2024 r.
Więcej >
15 III 2022 r.
W najbliższy poniedziałek 21.03.2021 o godz. 12.00 w Sali Sukcesu w ramach całego cyklu Master Sessions Gościem Anny Proszowskiej – Sala będzie Aleksandra Borak, specjalistka ds. dystrybucji i promocji cyfrowej treści audio i wideo.
Tym razem nasze spotkanie będzie miało charakter wykładu, podczas którego Aleksandra poruszy następujące zagadnienia:
• Jak wykorzystać w pełni potencjał serwisów cyfrowej dystrybucji muzyki?
Dlaczego warto zadbać o dystrybucję cyfrową muzyki?
• Jakich mamy dystrybutorów/partnerów; czego można od nich wymagać, a czego nie i jak wybrać właściwego?
• W jaki sposób zaplanować publikację premier?
• Jakie możliwości promocji muzyki w serwisach istnieją i co możemy zrobić sami?
Ola Borak specjalizuje się w dystrybucji i promocji cyfrowej treści audio i wideo, współpracuje z branżami kreatywnymi, a w szczególności z branżą muzyczną. Jest absolwentką Copenhagen Business School, gdzie uzyskała tytuł magistra Zarządzania Kreatywnymi Procesami i absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na Wydziale Zarządzania. Ma również wykształcenie muzyczne i doświadczenie sceniczne.
Od kilku lat zajmuje się zagadnieniami dystrybucji cyfrowej i promocji muzyki i wideo w serwisach streamingowych takich jak: YouTube, Spotify czy Tidal. Pomaga artystom wybrać odpowiednią dla nich strategię dystrybucyjną, przeprowadza przez proces dostaw i wspiera w promocji treści. Dzięki takiej współpracy artyści zaczynają zarabiać na swojej twórczości oraz budują grupę odbiorców. Prowadzi także warsztaty dla artystów, wydawców i menedżerów, którzy chcą poprawić ekspozycję swojego katalogu, zbudować większe zasięgi i sprawniej poruszać się po świecie dystrybucji cyfrowej.
Od dwóch lat działa jako niezależny konsultant współpracując z wytwórniami, artystami, a także z firmą ZPR Media, specjalizującą się w muzyce popularnej i dystrybucji treści wideo. Do listopada 2019 roku współpracowała z firmą Independent Digital, gdzie wspierała takie firmy i artystów jak: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina, Agencja Muzyczna Polskiego Radia, Asfalt Records, Wielkie Joł, Green Star, Rehegoo, MyMusic, Mikromusic, Bass Astral i wielu innych zdobywając doświadczenie w promowaniu różnorodnych gatunków muzycznych.
Master Session skierowane jest do studentów, absolwentów i pedagogów UMFC i odbędzie się via ZOOM. Zainteresowanych proszę o przesyłanie zgłoszeń wyłącznie na adres anna.proszowska-sala@chopin.edu.pl .
Deadline: 20.03.2022 do godz. 15.00.
Serdecznie zapraszam!
2 grudnia 2024 r.
Więcej >
2 grudnia 2024 r.
Więcej >
2 grudnia 2024 r.
Więcej >