26 kwietnia 2022 r.
-
godz. 10:00
Konferencja Studencka "Nieznane a warte poznania" + Międzyuczelniany Koncert Kompozytorski
Koło Naukowo-Artystyczne Wydziału Kompozycji i Teorii Muzyki Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie ma zaszczyt zaprosić na Konferencję Studencką Nieznane a warte poznania, która odbędzie się 26 kwietnia 2022 r. w formie hybrydowej.
Tematyka kolejnej edycji naszej konferencji obejmuje wszelkie zagadnienia, które pozostają na uboczu teoretyczno-muzycznych rozważań. Wierzymy, że spotkanie będzie okazją do przedstawienia ciekawych przemyśleń i wniosków z badań studentek i studentów teorii muzyki, muzykologii, kompozycji, dyrygentury oraz innych specjalności, zajmujących się problematyką muzycznych białych plam, zapomnianych, pomijanych lub nieznanych szerzej tematów. Tegorocznej edycji konferencji towarzyszyć będzie Międzyuczelniany Koncert Kompozytorski, do współtworzenia którego zapraszamy studentki i studentów kompozycji studiów I, II i III stopnia. Mamy nadzieję, że zarówno konferencja, jak i koncert będą okazją do interesującej wymiany zdań i inspirujących dyskusji.
Forma uczestnictwa:
a) uczestnik czynny
Rejestracja poprzez formularz: https://forms.gle/P33EYTjrJKCM5KAc6
Termin zgłoszeń: 6 kwietnia 2022 r.
O zakwalifikowaniu referatu i/lub kompozycji do udziału w konferencji i/lub koncercie uczestnicy czynni zostaną poinformowani najpóźniej 11 kwietnia 2022 r.
Zgłoszenie referatu powinno obejmować tytuł wystąpienia oraz krótkie streszczenie (od 150 do 200 słów). Czas wygłaszania referatu nie powinien przekroczyć 20 minut.
Warunkiem zgłoszenia utworu do Międzyuczelnianego Koncertu Kompozytorskiego jest przesłanie partytury, informacji o składzie wykonawczym i wykonawcach. Kompozycja powinna być przeznaczony na maksymalnie pięcioosobowy skład wykonawczy, a czas jej trwania nie powinien przekroczyć 7 minut. Zapewnienie wykonawców utworu leży w gestii kompozytora/kompozytorki.
Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do decydowania o przyjęciu zgłoszenia czynnego udziału w konferencji na podstawie tematyki i streszczenia referatu oraz o zaakceptowaniu utworu na podstawie przesłanej partytury; decydująca będzie także kolejność zgłoszeń. W szczególnych przypadkach możliwe jest przesłanie fragmentu partytury wraz ze szczegółowym opisem formy (wówczas przed wysłaniem zgłoszenia należy skontaktować się z organizatorami).
b) uczestnik bierny
Rejestracja poprzez formularz: https://forms.gle/P33EYTjrJKCM5KAc6
Termin rejestracji uczestników biernych: 24 kwietnia 2022 r.
Organizatorzy nie zapewniają transportu ani zwrotu kosztów transportu na miejsce konferencji i koncertu. Z uwagi na wciąż niepewną sytuację pandemiczną, organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany formy konferencji z hybrydowej na zdalną i zmiany terminu lub odwołania Międzyuczelnianego Koncertu Kompozytorskiego.
Miejsce konferencji: Sala Senatu im. I.J. Paderewskiego UMFC oraz platforma Zoom (link do spotkania zostanie udostępniony po przyjęciu zgłoszenia prelegenta lub rejestracji słuchacza).
Miejsce koncertu: Sala koncertowa im. H. Melcera UMFC.
Językiem konferencji jest język polski.
Udział w konferencji jest bezpłatny, wstęp na Międzyuczelniany Koncert Kompozytorski jest wolny.
Wydarzenie skierowane jest do studentek i studentów studiów I, II i III stopnia.
Organizatorzy oferują pomoc w zorganizowaniu noclegu w Domu Studenckim Dziekanka.
Wszelkie pytania prosimy kierować na adres: konawkitm@chopin.edu.pl
Opiekun naukowy: mgr Michał Malec
Organizatorzy: Koło Naukowo-Artystyczne Wydziału Kompozycji i Teorii Muzyki UMFC
Komitet organizacyjny: Marcin Molski – przewodniczący Koła, Olga Borzyszkowska, Julia Marczuk, Barbara Zach, Włodzimierz Żukowski
Zobacz również
-
26 X 2024 r.
-
godz. 12:57
VII OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA NAUKOWO-ARTYSTYCZNA Ko-respondencja. Na styku sztuk
26-27.10.2024 r. | Białystok
-
-
14 XII 2023 r.
-
godz. 10:00
Konferencja Korzenie Sztuki Perkusyjnej
14 grudnia 2023 r. UMFC
-
-
29 XI 2023 r.
-
godz. 10:00
Konferencja Sounds of the Metaverse
Celem konferencji jest rozpoczęcie działań integrujących badaczy i praktyków pracujących z dźwiękiem w interaktywnych środowiskach cyfrowych, takich jak m. in. silniki gier komputerowych. Konferencja jest złożona z referatów przygotowanych przez osoby wywodzące się z różnych środowisk i zajmujące się różnymi aspektami pracy z dźwiękiem w środowiskach cyfrowych i wirtualnych, a także z osobami badającymi te środowiska od strony kulturoznawczej.
-